hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. október 5., szombat

Etető és alma

 


Picike kavicsból.

De van mindent megélt kavics, amire elsőként a kutyát készítettem, majd volt sárga alma, amit kettőből kettő személy nem ismert fel. Most ez a verzió fut és ez már nem változik. Ez eddig a legjobb. Tanulság: tollakkal nem lehet kellőképpen elegyíteni a színeket, az akrilfestékeim sűrűbbek, mint a videókon és hát én nem tudok pár ecsetvonással élethűt alkotni. (Azért nem keseredtem el.)


2 megjegyzés:

  1. Már jó sokat készítettel, egyre jobbak, szebbek... egész belejöttél...Ma olvastam, hogy olyan nincs hogy valaki nem tud rajzolni... pedig van...itt vagyok én...

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, hogy a magyar oktatás nem fejleszti az önbizalmat és azt, hogy bátran kísérletezzen, túlságosan lexikális a tudásigénye. Ezek a kavicsok nem komoly nagy festmények, ha vázlatosan megvannak a vonalak, akkor már jó. Ha még némi fény is kerül a szemre, gyümölcsre, árnyék ahová kell, már kiváló. Nagyon jó önbizalom építésre.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...