hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. szeptember 7., szombat

Újszerű csiga

Még elemeiben volt és azok irányban voltak, csak épp összevarrva nem volt. Átküldtem egy szintén horgoló ismerősnek, hogy vajon mi készül. Mindenki azt a fajta csigát készíti, amit egy hosszított kúp, felgöngyölít és levarr. Jó stabilnak és kifejezőnek tűnik.

Még soha nem készítettem csigát, de most kedvet kaptam. Tanulmányoztam képeket, de végül látványra horgoltam. 

  • Magic ringbe hat félpálcát öltöttem, majd következő körben ezekbe egy-egy rövidpálcát,
  • Ezt követően a ház elülső részének horgolásakor már csak hátsó szálba dolgoztam. Növeltem a pálca méretét, egyráhajtásos pálcáig, a szaporítás meg addig ment, amíg minden harmadik szembe szaporítottam egyet.
  • Amikor elérte a szükséges szélességet, jön a ház másik oldala. Ezen az oldalon félpálcákkal dolgoztam. Két-három sorban intenzíven csökkentettem a szemszámot. 
  • A testet szintén magic ringbe kezdtem, hat rövidpálcát öltöttem bele. 
  • Körben horgolva kilenc szemig szaporítottam, soronként eggyel,
  • Ahhoz, hogy a fejét emelje, alul félpálcákkal szaporítottam, majd ezeknél egy sor horgolása után, a következő sorban fogyasztottam. 
  • Az összevarrásnál jobban figyeltem, hogy az egyráhajtásos pálcákon is fusson keresztül egy szál, fixálva a tömőanyagot. (Ez egy kicsi jószág egyébként.)

Katóságokból készült. A páncél Tűzmadár, fingering fonalvastagság (ami eggyel vastagabb, mint a csipke). A törzs "Csak csönd neked", az sport vastagságú.

Az ismerős nem ismerte fel. Hát itt a lelkesedésem véget is ért. (Majd látjuk, hogy lesz-e tovább fejlesztett változata.) Elpakoltam gyorsan dolgom végeztével. Egyébként is vendégeket várunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...