hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. szeptember 4., szerda

A varangy nyaral...

 és lábat lógat:

heverészik:

Ötletadó videó: itt. Nekem nem volt ilyen vékony fonalam. Ha lett volna se szívesen készítettem volna belőle. Tudom, hogy a videó végén ott a megvásárolható minta, de ebből a fonalból úgyse tudtam volna azzal a szemszámmal kicsi békát készíteni. Így inkább magamra hagyatkoztam. Nem is nagyon számoltam, ránézésre készítettem. 

Nem horgoltam össze a két elemet alul, mivel úgy ítéltem meg, hogy akkor már nem lenne szép, túl vastag lenne alul. Azt a logikát követtem, hogy a combok irányában és a szemeknél szaporítottam. Az unokaöcsém által itt hagyott virágkötöző drótot használtam. Jól körbetekertem fonallal, de úgy is csak az én kezembe kerül. Nem nagyon készítek magamnak semmit, de ennek ötlete annyira megtetszett, hogy marad.

Stone washed fonalakat használtam. Szeretem a tapintásukat. Ez a szín meg, őszintén szólva első ránézésre nem tetszett, de békának jó.

4 megjegyzés:

  1. ötletes..és nagyon jól sikerült...gratulálok!Én mostanság inkább az egyszerű és
    már az elkészített könnyebb dolgokat szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Itt is a horgolás kevés időt vett igénybe, annál többet a drótozás, meg annak körbetekerése. (Olvastalak a minap a csoportban. Amikor azt írtad, hogy "...és pont". Nem tartották tiszteletben, hogy te ezt lezártad, nem akarsz vitába bocsátkozni. Az emberek annyira figyelmetlenek. Más téma, hogy tapintatlanok is és nem figyelnek oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos az egész napomra rátette a bélyeget, mert egyik még külön rám szállt, és pofátlanul méghozzá... végül töröltem a bejegyzésemet...is. Nem véletlen hogy egy csoportba se irok, azon kivül, hogy szép, tetszik, vagy ügyes, vagy más véleményt, mert ha más véleményen van, az emberre rászállnak, egyszerre többen is..Végén már az írásomra is beszólt... Telefon okos, sokszor átírja, mellé nyom az ember, mi nem ebbe nőttünk fel, sok tényezőt le kell győzzünk, és akkor jön egy- két okos, és elmondja több ezer ember előtt a szar véleményét...Sokszor egy szót is sokszor le kell írni, mert mellényomok... nem úgy írok,és fogalmazok már, mint aki most szállt ki a padból, és ilyesmivel foglalkozik. Nna most jól kipanaszkodtam magam...persze van még ami akkor ott bántott, de majd jobban figyelek és nem írok...Ráadásul a férjemnek is igaza volt az elején, hogy nem kell írnom, belépni sehova, ....

      Törlés
  3. Azt nem gondoltam volna, hogy ez ennyire komoly volt. Bevallom, tetszett - és azt gondoltam, hogy hatékony lesz - ahogy már az elején leszögezted "és pont". (Na mondom, így kell ezt csinálni.) Nem könnyű az emberekkel. Nem fogadják el, ha a másiknak más a véleménye vagy csak sejtik a más véleményt.

    Én tegnap - és ez más téma - az egyik ismerősön voltam kiakadva. Több hónap után rácsodálkozik egy helyzetre, holott tudta, de ha valami nincs leírva szájbarágósan (így is érzékeny a téma), akkor nem érti. (Ráadásul fiatal, harmincas évei elején. Nála fokozottan érvényes, hogy ott a net vagy kérdezzen.)

    Azért nem mondanám, hogy nem kell belépni sehová, de tényleg a kommenteket meg kell válogatni és rövidre fogni. Minél kevesebb félreértés legyen.

    Ez a blog mellett szól; legalább a saját blogunkban mi irányítunk!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...