hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. szeptember 5., csütörtök

Halacska

Mivel igény mutatkozott a rózsaszín halra, ezért készítettem egy másikat. Ezúttal kevésbé díszesre, egyszerűbbre szerettem volna. Még az elején nem volt meg, hogy milyet akarok, később is csak "nyomokban". 

Picit változtatnék az elkészítésén, de tényleg kicsit, egyébként egészen elégedett vagyok. A színe is nagyjából oké, mind férfinek, mind nőnek. Igaz, minimális rózsaszínt tartalmaz, de nem lehetett másképp. 

Nagyon bírom az arckifejezését. Találtam, nem matt fekete gyöngyöt:

És már elkészítve:


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Mostanában gyors sikerélményre volt szükségem. Az egyszerűbb figurák gyorsan megvoltak, a hal logikáját szerettem. A teknősbéka okozott fejtörést.
    Azt hiszem, még egy virág lesz, és ezt a témakört egyelőre pihentetem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...