hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. szeptember 1., vasárnap

Ismétlés az anyja...

... elvileg a tudásnak. Annyi változott, hogy most már automatikusan csináltam a páncélját... de nem tudom hogyan. Tudtam, hogy hogyan kell állnia és ha úgy állt, ment az egész sor. Fordulásnál volt kis bizonytalanság, de utána szintén ment.


A zsinórjaim már fogyóban, így egy sodrott szálút házasítottam egy simával. A külseje sötét barna (nem fekete.)

Bevált az, hogy menetközben dolgoztam el, így könnyebb hozzáférni. A kialakításkor a szilárdon tartáshoz jó szolgálatot tesz a binder clips (aki irodában dolgozik ismeri) és a varráskor használt csipesz. Az hogy mihez csíptetem, változó. Van egy félig anyag, félig műanyag mappám. Abba még gombostűt is tudok szúrni. Könnyebb az egészet kényelmesre kitámasztani és megdönteni, hogy nyugodtan ülve tudjak dolgozni.

Egy igen rossz, de beszédes kép. Egyetlen szál a háta, az fut hol jobbra, majd ha véget ér a sor, balra. Itt a menetirány balról jobbra. Mindegyik csomó két részből áll (ez általános). Első lépésben a alapszín (drapp) szál jobb oldalt a páncél színe balon. Bog: felülről hurkol rá, felül jön ki a fonál és a zöld a menetirány felé néz. Második lépés: jobb oldalról közelít, alá hurkol és a felül jön ki, szintén a menetirány felől a szál vége. 

Amikor a másik irányba haladunk, ennek a tükörképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...