hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. december 17., szombat

Szaloncukor kínáló

Giga méretű lyukkal rendelkező alapot vetettem be. Voltaképpen alapállapotában semmire se lett volna jó, maximum egy nagyon vastag pólófonalhoz. Azonban egy vékonyabb fonalat ragadtam meg és egy lyukba háromszor öltöttem, így korrekt lett az öltés sűrűsége. 

A tetején a "hó" okozott még kis gondolkozást, ne legyen lyuk közötte. Ezért az utolsó rope sor elülső szálába rövidpálcákat öltöttem először, majd a tulsóba kúszószemet, és mivel utána észleltem, hogy így hátul látszik a hurok, ezután abba is öltöttem kúszószemeket, így masszív, összefüggő havat kaptam.

 
Fonal: Retwisst macrame rope 3 mm

Schachermayr Lenja soft

Fonalszükséglet: 50+20 méter

Tű: 6 mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...