hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. december 19., hétfő

Tavasz óra

Már régóta kísérleteztem órakészítéssel. Mindig csődbe vitte a vállalkozásomat az óraszerkezet. Volt, hogy ez idő után elkezdett fülsüketítő zajt hallatni vagy bármit csináltam ütköztek a mutatók. Így mindig lekerült a falról.

Most ez a leírás keltette fel az érdeklődésemet, de valahogy nálam nem lett olyan mutatós a minta. A harmadik vagy negyedik sorban (ahol a kúszószem van) elkezdett kifelé dőlni a minta. No meg nem is tetszett, hogy ennyire csajos hullámos. Hetekre arrébb tettem. 

Mivel fontosabb volt most a működő óra, mint a külcsín, ezért egyszercsak elővettem és ahogy jött horgoltam. 

Az óraszerkezet pedig egyelőre szuperál. Csendes, pontos és mivel a horgolás egyszerű, ezért a mutatók lehetnek mívesebbek.

Fonal: Bobilon M

Tű: 6 mm

Fonalszükséglet: 50 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...