hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. január 1., szombat

Adj esélyt!

Megláttam a neten, hogy valaki DK vastagságú fonalból készített zoknit. Eddig eszembe se jutott fingering vastagságnál túlmenni, de ha zokni, akkor nem lehet elég meleg. Kíváncsi voltam, mit lehet belőle kihozni. Arról nem is beszélve, hogy közelgett a lejárata a zoknis pályázatnak. Ebből pedig nyilvánvalóan kevesebb sor kell, hamarabb megvan. 

Az előző zokni után egyértelmű volt, hogy tiszta sima lesz. Így legalább érvényesülni tudnak a kézzel festett fonal színei. 

A szemszámot és a sorok számát egyszerű matekolással kalkuláltam ki az előző zokni alapján. Nem kísérleteztem. Szerencsére nem is volt bontásra, újbóli és újbóli nekikezdésre szükség a rosszul megválasztott szem- vagy sorok száma miatt. 


Viszont az első zokninál több szemet szedtem fel a sarok két oldalán, mert így adta a helyzet, így lett szép. Innentől azért borult az eredeti terv és gondolkozni, cselezni kellett. Többet kellett fogyasztani... Minimálisan eltér a nagykönyvben leírtnál a zokni képe. Nem bontottam. Utána pedig a párjánál rekonstruálni kellett a hibát. :)

Fonal: KicsiKató sport socks Titkos kert

Tű: 2,75 mm

Fonalszükséglet: 61 gramm (170,8 méter)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...