hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. január 26., szerda

Hópihe

Még a tavalyi év utolsó napjaiban láttam hasonlót a neten és nem tudtam kiverni a fejemből. A barna fonal megvolt, ahhoz választottam ugyanolyan márkájút. A célirányos csoportban senki nem adott választ arra, hogy mégis mennyi fonal kell hozzá. Így hát magam kalkuláltam. 

Azért itt-ott sikerült elméreteznem. :( Ha nem próbáltam volna ki, soha nem derül ki, hogy mennyire jó a logikám. Sok helyen majdnem. Ahhoz képest elég rámenősen és kreatívan sikerült megoldanom. Arra is rájöttem, hogy egy dolog a fehér - hosszában futó - zsinórok hossza, de a barnákat meg tudom oldani gombolyagból is, ha nem a fehér körül tekerem a barnát, hanem a barnából képezek hurkokat a fehér köré. Így akár vágás nélkül is megoldható a barna gombolyagból. Igaz, így tekeredik, de azt mindjárt könnyebb orvosolni.

Eredetileg tányéralátétnek szántam, de ez már az első sornál megdőlt. Lett egy téli kis dísz, terítő.

Ami nem látszik, hogy a fehér fonal igazi szép, karácsonyi, ünnepélyes, csillogós. Már lámpafényben is szemet vonzó, csodaszép.

Fonal: Pasakli 6 mm zsinórfonal csokoládébarna (218 gramm), fehér (158 gramm), összesen 125 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...