hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. szeptember 19., vasárnap

Vackolódok

A szett utolsó darabja. Időben mérve nem nagy vállalás, viszont technikás. Igazából még most se tudom, hogy mi a szép, szabályos szemfelfelszedés az ujjak kezdésekor. Az elsőnél toldoztam, a másodiknál már jobb elképzelést valósítottam meg. Annyi segítségem volt, hogy Aha mama jegyzeteit megnéztem a neten.

Esküszöm, hogy méretben egyforma a kettő, csak az egyik kezemen nem húztam le rendesen. Itt még rövid ujjuban, de pár hét és itt a hideg.

Természetesen saját kézre alakítottam. Amiben benne van az is, hogy a jobb kezemen a gyűrűsujj hosszabb. :) Amikor még nem voltak ezek az elasztános gyári kesztyűk, mindig az volt a bajom, hogy a gyerekméret kicsi, a felnőtt nagy. Ez méretben legalább stimmel.

Itt még a készítés folyamatában:

Elkészült a szett:

Fonal: Fonalista shade of pale fingering (25 gramm)

Drops Kid-Silk 9-es szín (13 gramm)

Tű: 3,25 és 3,5 mm

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, azt hiszem, jó párszor már mondtam.Kukázó kesztyűig jutottam, bár volt tervbe, de valahogy elmaradtSzín és a minta is nagyon szép,használd egészséggel.
    A kukázó kesztyűt amit kötöttem, nem ép olcsó fonalat használtam, de hamar bolyhosodott.Nem vagyok megelégedve a mostani fonalakkal.Igaz mostanában nem is vettem, de az árúk is nagyon elszaladtak...Igaz minek nem...Kiváncsi leszek mi lesz a következő projekt...
    Dolgozol vagy otthon vagy? és az egészséged?Kontroll?Szép pihenős hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nálam szinte minden nap alakulnak az elképzelések a következő kézimunkáról. :) Sajnos sok időm nincs az ilyesmire, mert dolgozok és amikor tudok inkább pihenek. Újabban jobban vagyok, bízok benne, hogy jó eredményt hoz az évvégi kontroll.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...