hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. augusztus 21., péntek

Pillanatkép

Rég nem jelentkeztem. Volt ebben a másfél hónapban minden. Rémisztő, hogy mennyit tud változni az ember élete rövid időn belül és hogy hajszál választja el a jó fordulatot a rossztól.

Kíváncsi voltam, hogy a régi vagyok-e még. Új dolgot próbáltam ki. Különleges a vállmegoldás. Odáig vagyok a fonálért. Finom puha. Most épp egy új színre várok, illetve nem lesz elég a lila színű, ezért rendeltem. Ilyenkor tud hosszú lenni egy hosszú hétvége, amikor volna idő, de a muníció hiányzik.

Részletekkel majd elkészülte után szolgálok.



2 megjegyzés:

  1. Jók ezek a pulcsik..Most divat is, felülről , egybe kötött, horgolt cuccok..Mig a külön daraboknál, tévesztetett lehet javítani, itt bontással lehet csak...Azért ilyenkor sajnálom, hogy én már nem hordok kötött cuccokat, amig sovány voltam, csak saját készített pulcsik és egyebek voltak a ruhatáramba.
    Mostanában olyan sokan hallgatnak, ráuntak a blogra, vagy más okból, így csak azt érzékelem, hogy pár perc alatt végzek a napi blog olvasással.sajnos...így fel sem merül, hogy ép beteg esetleg akit szeretek olvasni.
    Ha beteg voltál, utólag is jobbulást kívánok!Szép hétvégét, jó pihenést!

    VálaszTörlés
  2. Igazán nagyon jólestek a szavaid. Bár nem vagyok egy nagyon termékeny típus, nekem idő kell arra, hogy kiterveljem, áthangolódjak és ráadásul akkor szeretem csinálni, ha nem jelentéktelen idő áll naponta rendelkezésre, de úgy érzem, hogy ez egy igazi szenvedély. Igen, megérintett annak a szele, hogy nem biztos, hogy életem végéig tudom csinálni. Épp ezért van bennem egy kis makacsság is. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...