hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. augusztus 30., vasárnap

Bögrekabát

Még mielőtt nagyon belemerültem a norvég (fair isle?) kötésébe-bontásába, kötésébe-bontásába, kitaláltam, hogy inkább maradandót készítek. Ráhúztam tehát a karácsonyi ajándék elképzelést a gyakorlásomra. 


Annál is inkább, mert lassanként rájövök, hogy nem biztos, hogy a sok energiabefektetéssel készült dolgok tetszenek jobban másoknak.


Bizonyára nem olyanféle ajándék ami nélkül nem lehet élni... de egy ajándék nem is feltétlen arról szól. Ki tudja? Lehet, hogy magamnak is készítek hasonlót, mert általában arra bizony sajnálom az időt, hogy saját részre is készítsek.

Ádáz küzdelmet folytattam a szálvezetéssel. Próbáltam így is úgy is. Talán alakul. Hátoldal:

 

Fonal: Coast DK
Tű: 3,75 mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...