hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. április 26., vasárnap

Az utolsók

Soha ne mondd, hogy soha...Szóval remélhetőleg az utolsó maszkok. Nagyon nem szerettem csinálni. Igaz, először még lelkes voltam, de utána gyors zuhanórepülésbe kezdtem. A legutolsó maszkok elkészítésére heteket pihentem rá. Végül ma csak elővettem, hiszen szégyenben (adott szó) nem maradhatok és utána legalább nyugalmam lesz tőlük... Mit csináljak, ez van. Nem szeretem a témát se, a kérdőjeleket, a bizonytalanságot nehezen viselem. Eleinte sok híradást néztem, de jobban érzem magam nélkülük.

A jobb oldali szétnyithatós. Alul még van anyag.



És valóban az utolsók:


Összesen kb. 25 darabot készítettem. Bízok benne, hogy mindenki egészségesen átvészeli ezt a vírusos időszakot.

2 megjegyzés:

  1. Jók ezek a kész, színes maszkok, bár teljesen mindegy , milyen figura van rajta...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nekem van félig kész... még mindig nem tudtam odaülni befejezni, de hamarosan befejezem, mert gumit is sikerült elvileg vennem...Szép jövő hetet!!

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek, teljesen mindegy hogy színes-e. Sőt a sima fehér - olyanból is készítettem vagy tízet - praktikusabb, jobban fertőtleníthető.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...