hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. március 29., vasárnap

Új fazon

A héten tudatosult bennem, hogy ez az állapot sokáig fog tartani. Így még most az elején le akarom tudni a maszk készítést. 

Ez a harmadik fazon amit kipróbáltam:


A videó, ami alapján készült: íme. A jó hír az, hogy ez az eddigi leggyorsabban elkészíthető fazon.

Gumi híján megkötősek és egy a gumi utolsó métereiből.


Felszabdaltam azt az anyagot, amiből a múltkor készítettem a maszkot. Erre jó. Ők már csak arra várnak, hogy kapjak gumit.

Borzasztó lehangoló ez az egész. Igyekszem megnyugtatóbb vizekre evezni. Mert az nem állapot, hogy még a szabadidőmben sem tudok szabadulni még a gondolattól sem. Félbehagytam emiatt a műben lévő kötésemet. Remélem előbb-utóbb jövök azzal is.

2 megjegyzés:

  1. Jók..én az alsó lévő képen lévőket készítettem, de a nagy anyagra közbélést vasalok... amitől tart és vastagabb is...Sajnos a vastag gumi nem igazán jó, mert húzza a fület...Kigondolta hogy egyszer a kalapgumi is hiánycikk lesz...Jó nagy vita megy mindenütt miatta...Azt hogy hordjuk vagy ne hordjuk az más, de a hogy ki menyiért adja...Láttam többen is készítenek kis szimplákat ami csak egy darab anyagból van varrva...hmmm nem tudom...Az arcra teljesen rá kell hogy simuljon...Én csak a családnak, barátoknak szomszéd asszonynak varrok... természetesen ingggggyé...és nem pár perc alatt varrok meg egyet...

    VálaszTörlés
  2. Számomra eddig a kalapgumi sötét terület volt. (Hogy mire is használjuk.) Én sem csinálok eladásra, csak kérésre és a családnak, no meg magamnak. A munkahelyen kaptunk egy anyagból varrottat. Természetesen nem kritizálni akarom, de elég gyengének tartom és rám nagy. (Mondjuk azt a részét megoldottam, a gumit újra csomóztam. Bele van varrva, így kénytelen voltam a fül mögötti részen megejteni a kisebbítést. A nagyobb gond vele az, hogy szerintem nem sokat ér az az egy gyenge anyag.) Lehet, hogy én is nagyon aprólékos vagyok - meg nem varrónő és nem is tömeggyártásban készül - de nekem se pár perc. Sok időt elvesz az állandó vasalgatás is. Egyelőre ez van. Épp azért gondoltam, hogy most áldozok időt rá, azután ezeket használjuk.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...