hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. március 25., szerda

Tegnap esti fabrikálás

Izgatott ez a szájmaszk dolog. Előtúrtam egy vastagabb (de nem túl vastag) vásznat és annak két rétegéből terveztem. A három réteg sok lett volna és az se fért volna bele, hogy oldalt visszahajtsam és gumit húzzak bele. Azt már nem bírta volna a gép. Kizárólag otthoni anyagokból gazdálkodtam.


Kőbányai. Világos? Jobb lett volna valami világosabb dobozút választani, mert átsejlik. Csíkokat vágtam belőle és azokat félbehajtottam, hogy dupla rétegű legyen. Ez került az orrhoz. 


Eléggé későn készült, amikor már a türelem fogytán, de még a lelkesedés miatt kitart az ember. Hagyományos fazon. Jobb, mint ahogy számítottam rá. Komfortosabb viselet minden téren; sokat dob rajta az orrmerevítés és megkötni se olyan rossz, mint gondoltam (a fülemen támasztom ki ezt is), az anyag pedig bőrbarát. Ez aztán kifőzhető, fehéríthető, fertőtleníthető.  Olyan tekintetben hálás, hogy a kockák mankóul szolgálnak a varrásnál.

Így készült:


ui.: Persze, hogy eltévesztettem. A két anyag mérete 17*21 cm. Elnézést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...