hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. március 23., hétfő

Szájmaszk

Hirtelen köszöntött ránk a vírusjárvány megannyi kérdéssel, félelemmel, az életünk újraszervezésével, új szokásokkal, mániákus tisztítással, home office-szal, készlethiányokkal.

A patikában hirtelen fogytak el a kesztyűk, szájmaszkok és a kézfertőtlenítők. Mivel nálunk a home office - több dolog miatt is - az otthoni munkavégzés miatt, inkább a kötetlen munkaidőt jelenti, ezért kénytelen vagyok igénybe venni a tömegközlekedést. Napról-napra egyre jobban tartok az egésztől. A gumikesztyű rendelésem úton van, de minden érdekel, amivel csökkenthetem a fertőzés esélyét.

Hallottam már mindenről. Nálunk az a propaganda megy, hogy ne (!) hordjunk maszkot, csak ha betegek vagyunk. (De kérdem én; vajon honnan tudnánk, hogy már a lappangási időben vagyunk-e.) Láttam tévében olyat is, amely kifejezetten ajánlja. Nyilván nincs teljes védettség, de én inkább hiszek abban, hogy jó hiszen megvan az, hogy mi mennyire véd és a sima textil is biztosít valamennyi védelmet. Azon kívül ritkábban nyúlunk az arcunkhoz. Ami lényeges: megnyugtat! Nem mindegy, hogy milyen lelkiállapotban csináljuk végig ezt az egészet.


Nem volt kérdés, hogy varrok, de a hét eleji dili után most tudtam nekifogni. Hiánycikk a gumi. Azután csak előkerült alkalmas darab. Egyik megvett, de nem használt hajgumi.

Belefáradtam az elkészítésükbe. Összesen kilenc darab készült egyszerre.


Remélem a legjobbakat! Mindenkinek kívánok jó egészséget!

2 megjegyzés:

  1. Először azt gondoltam ezt a mintát készítem el... és közben találtam egy "egyszerűbbet"... Azóta is azt készítem, bár ennek a mintája is tetszik..

    VálaszTörlés
  2. Néha az egyszerűbb jobb. Én az újabb fazonnal elégedettebb vagyok és ráadásul nem is vesz el annyi időt. (Csak egy gond van, nincs gumi.)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...