hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. június 26., hétfő

Anyu kalapja

Anyu áhítozott egy kalap után. Sajnos nagyon nehezen bírja a hőséget. Amikor a neten megláttam ezt a fonalat, egyből az jutott eszembe - mivel nem tudok elszakadni a szalmakalap gondolatától - hogy ebből szívesen készítenék kalapot.


Igazából ez a második, mert magamnak készítettem az elsőt, de ennek feldíszítésével, eldolgozásával lettem készen hamarabb. A legfőbb szempont a szellős rész és a nagy karima volt. Kertészkedéshez tervezi használni, egyelőre nagyon örült neki. Aztán majd viselve válik...

Mivel szellősre kellett csinálni, ezért kevésbé formatartó az a rész, aminek következtében nem annyira fotogén. Azért azt nem bírtam ki, hogy egy kicsit legalább fel ne díszítsem. A bronzos szalag és a barna zsinór fityegőkkel abszolút a személyiségéhez illenek, gyorsan rá is bólintott erre a szolid kis díszre.


Fonal: Phil Mystere
Tű: 6 mm-es
Anyagszükséglet: egy gombolyag
Minta: saját tervezés

Először gondoltam enyhe keményítésre, utána hamar elvetettem, annál az elvnél maradva, hogy legyen kényelmes, bőrbarát és ha már a karimája "megáll", akkor oké úgy ahogy van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...