hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. december 13., kedd

Réka róka



Mivel nagy sikert arattak a rókák, ezért még egyet kellett készítenem. A ruhájukról pár szó: saját agymenés mind a kettő. Hátul három-három gombbal kapcsolódik. Egyik riglis, a másik gomblyukas megoldással. Kétféle szaporítást alkalmaztam. Talán a fényképezés szöge nem megfelelő, mert a szoknyarész nem takar ennyit a lábakból. Irtó nehéz ilyen kicsi holmit készíteni. A másik az, hogy a rozsdabarnához illő csajos színt is nehéz találni. (A rózsaszín ugye adott volt, nekem kellemesebb a bordó.) 

Most heverem ki a rókák okozta "megrázkódtatásokat". Párhuzamosan kötöttem őket, így volt olyan időszak, amikor még nem láttam, hogy összeáll ebből valami, csak kötöttem-kötöttem és kötöttem. Majd mikor az első rókát összeállítottam fogott el az elégedettség érzése, hogy ebből csak lett valami. A második ruha hamarabb kész lett (egy újfajta elgondolást gyorsan ki kellett próbálni), mint a róka maga.

ui.: A kép óta alakítottam egy kicsit a karuk állásán (úgy természetesebb), meg a rózsaszínű ruhásnak masni került a fejére (ez kérés volt). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...