hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. december 25., vasárnap

Küldetés teljesítve!

Először ellenállást éreztem magamban, hogy karácsonyra tojást készítsek, de a kérés olyan személytől érkezett, akire mindig számíthatok és már a kérés maga is sugallja, hogy rajongással van értük. Végülis miért ne lehetne kettős hasznosítású valami. Felkerül a fenyőfára is és tavasszal barkaágra.


Nővérkém tavasszal meglátott nálam egy tojást, melynek a középső sávja színes volt. Innen indult az egész. Azt a tojást elajándékoztam. Ezekkel együtt már tíz horgolt tojása van, amelyek ha nem díszítik a lakást elférnek egy tartóban.

Ez a karácsonyi időszak most úgy ment végig, hogy nem rohangáltam folyton rövidáru vagy hobbiboltba, nem jött csomag postán. Itthoni készletet használtam. (Ez részint annak köszönhető, hogy van itthon sokféle dolog, másrészt meg feltaláltam magam.) Jó érzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...