hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. december 6., kedd

Mindenki jól viselkedett?

Akkor tuti, hogy ma számos csizmában hagyott ajándékot a Mikulás.

Az én Mikulásom sebtében ezt készítette:



Kis szütyő pár finomságot tartalmaz. Az én kezem kényelmesen belefér. Őszintén? Felettébb elégedett vagyok. Egyrészt a transzferálás szuperül sikerült. (Csak kell neki fél nap pihenő, amit én sose tudok kivárni, de most szerencsére így jött ki a lépés.) Másrészt pedig némi varrás gyakorlatnak köszönhetően nem kellett agyalnom a varráson, pikk-pakk készen lett. Belül drapp-arany színű béléssel. Harmadrészt pedig a varrógép is kapott egy kis gondozást, olajozást, tisztítást utána.

A hátulja, mivel ügyeltem a szabásra is:

 

Többen is megérdemeltek volna ilyen apróságot, de futok az idővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...