hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. december 4., vasárnap

Eszkimós

A szokásostól eltérő dizájn. Sötétebb színek, más felirat. Mivel ajándékba készült, ezért kicsit "befeszülve" készítettem, fontos, hogy minden a helyén legyen.

A transzferálás nagyon alkalmas régies dolgok elkészítésére. Néha a határok nem olyan élesek, a betűk inkább szürkék, mint feketék. Viszont én is - sok más készítőhöz hasonlóan - mindig az élesítésre törekszek, a pontosságra, javításokat ejtek ennek érdekében. Teszem ezt annak ellenére, hogy tetszik a vintage stílus. Na, most kicsit másképp voltam; textilre vittem, amely már eleve eredményez egy másfajta textúrát, a festéket kikentem. Lazábbra vettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...