hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2023. július 28., péntek

Szabadság alatt

Alkalmam adódott három nap szabadságra. Végreee! Már nagyon hiányzott! Arra is volt időm, hogy kicsit szörfözzek és naná, hogy találtam olyat, amit azonnal meg kell valósítani.

A végeredmény: 4,5 * 4,5 cm.

Cérna: 0,5 mm-es S-Lon (14,5 méter)

Videó amely alapján készült: ez

Mindig van hova fejlődni. A képre kattintva sokkal nagyobb, mint a valóság. Soha nem gondoltam volna, hogy egy egyszerű technikával ilyen bonyolult, összetett dolgot lehet készíteni. Minta megteremtése nekem nem megy (módosítása is csak korlátozottan), egyelőre örülök, ha sikerül utánoznom. Hiszen a videókon lévő munkát vékony fonalból és viszonylag gyorsan készítik és nehéz követni, hogy melyik szálat fogja meg, melyiket hogyan tekeri rá.

2 megjegyzés:

  1. Érdekes és szép... Első ránézésre azt gondoltam, hajócsipkével készült...Azért érdekes, mert sokszor feltűnik a frivolitási elemek.... mint itt a makraménál is , legalábbis szerintem...Azok a csomok ép a frivolitás eleme, és más fonalból készül...Sokoldalú vagy!

    VálaszTörlés
  2. Most hogy mondod, tényleg hasonló. :) Azért kíváncsi lennék melyik volt előbb. Ezért szép téma a kézimunka! Merít innen-onnan és végül létrejön valami új.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...