hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2023. július 16., vasárnap

Kérd és megadatik?


Pár hónappal ezelőtt ácsingóztam makramé szandál/papucs után, de akárhogy nézelődtem vagy egy műanyag lábujjközös papucsra tudtam volna megcsinálni vagy drága pénzért vásárolt alapra és akkor is kétséges, hogy pamut fonallal mennyire lett volna tartós, mennyire találtam volna el a nagyságot. Letettem róla.

Pénteken eltörött a papucsom dísze. Hosszú évek óta használom. Kopottas már szegényke. Levágtam róla az arany színű láncot - ami voltaképpen műanyag vagy szilikon volt - és a lábfej két oldalán lévő fülecskére dolgoztam. Találom mintával. A kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt...

Fonal: műszálas kb. 1,5 mm vastag

Fonalszükséglet: 6 méter 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...