hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2023. július 23., vasárnap

Fotóalbum borító

Mi legyen névnapra? Áhhh, csak gyorsan összedobok egy fotóalbum borítót (meg persze plusz a fényképalbum). Ahogy azt Móricka elképzeli. Extrán akartam. Nem jött össze a nagy szívecskés variáció, nem tetszett. Már kb. öt centi után észleltem, hogy nem ártana, ha szélesebb lenne, pedig próbát is csináltam, de úgy látszik most szorosabban csomóztam. Aztán az is gyanús volt, hogy pár szál nem elég hosszú. Egymáshoz mérve vagdosok, de nem precíziósan. Mivel úgy se tudom, hogy mekkora lesz elég egészen pontosan.


A szívet bontottam. A szálakat varrással pótoltam, öltögettem hozzá szálat pluszban. Na ez jól sikerült, igyekeztem úgy, hogy egy csomó közepébe vagy a hátoldalra essen a varrás. Egy-egy kis ragasztópöttyöt is tettem oda. A szélességre pedig horgolt csipkét találtam ki. Nyögvenyelős volt a fonalválasztás is, de a végén szerencsére egységben lett. A tallért egy virágboltban találtam. Örültem neki. Köré is makramét készítettem.


Fonal: 2 mm-es zsinórfonal és Regia zoknifonal
Fonaligény: 75 méter és 20 méter
Tűméret: 2 mm
Az elkészítésben segített: ez a videó

Az egy téves elképzelés, hogy az utolsó sorban lógó szálakat ragasztom és lefedem. Vastag felület jön létre teljesen feleslegesen, hiszen azokat a szálakat olyan szorosan húzza meg az ember - hogy minél kisebb helyet foglaljanak - hogy esélytelen a bomlás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...