hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. június 12., szombat

Kutyajáték

Két évvel ezelőtt egy közeli családtagom élete egy hirtelen haláleset miatt megváltozott. Azóta a hétköznapok nagy részében egyedül van otthon. Tavaly decemberben gondolt egy merészet az egyik családtag és vett neki ajándékba egy kutyát. Igazi fejesugrás volt ez, mert ő igazából nem akarta és a kutyáktól is (nagy általánosságban) félt. 

A kezdeti időszak igazi próbatétel volt. A kutya alighanem hamar lett elválasztva, sírt sokat és szokatlan volt a jelenléte. Megváltozott az addigi életvitel. A kutyasétáltatásba rendszert kellett vinni, rá kellett szoktatni a szobatisztaságra is. Játékból harapdált, több dolgot tönkre tett, ami lássuk be egy addig rendhez szokott embernek türelmet igényelt. Újévkor még sírdogált is miatta a rokonom, majd nem csak ő, hanem mindenki megszerette.

Az állatorvos szerint igazi Duracell. (Bár szerintem sokat szelídült.) Sok játéka van és nem tudja megunni. Akárcsak a zoknilopást sem. A nagyobb gond az, hogy falat is bont. Szabad óráiban nem tud mit kezdeni magával. Nálunk is van két játéka. A minap egy áruházban megláttam egy malacot. Most jobban megnézve, nem szelíd röfögésnek tűnt a hangja, hanem zajnak. Pedig eredetileg meg akartam venni. Mellette egy varrt játék volt... és innentől jött a vezérhangya... Ilyet én is tudnék csinálni.

Természetesen vastag anyagból akartam készíteni. Egy turis anyagot vettem elő, de mint később kiderült, elöregedett. Így került porondra ez a helyes csíkos.

Előbb azonban a majomököl csomós készült el. Kicsit feladta a leckét annak misztériuma, hogy milyen sorrendben kell húzkodni a szálakat, hogy feszes legyen. A kisebb csomók nevét nem tudom. Súlyánál fogva akár dobálható is, de elsősorban rágásra szántam. 

Mindkét játékban van egy-egy csörgő is. A csíkos belsejébe maradék anyagokat tettem. Alig várom, hogy mit "szól" hozzá. :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, , már többször említettem is milyen sok oldalú vagy...Én is szeretek sok mindent, sok félét készítek, de vannak dolgok, amiket kicsit "haszontalanak" tartok, mert rövid idejük miatt, mint pl kutyajáték...mert akár fél óra alatt is tönkrevágja , amit esetleg órákig készítünk...Ez a bütyköléses valamit jobben el tudnám képzelni dísznek, mert olyan szép...Én a melegítő nadrág szárát vágtam le, arra kötöttem bütyköt..és úgy kapta meg Alex.Sokáig még a labda se kellett, vagy egy zokniba tettem többet, és úgy kötöttem meg..jó játék volt, lehet dobálni, fetrengeni vele...

    VálaszTörlés
  2. nem lehet képet mutatni a kutyusról? és lett már tesztelve a játék?

    VálaszTörlés
  3. Lettek tesztelve a játékok vasárnap. Nem szedte szét őket. Nincsenek illúzióim, nyugodtan szétszedheti azért van. Kis kikapcsolódás volt nekem és remélhetőleg foglalatosság neki. (Mondjuk az zavarta volna a lelkivilágomat, hogy ha fél órán belül kivégzi.) Kistermetű kutyus Bendegúz.

    VálaszTörlés
  4. Jersey anyagból készítettem hasonlót, mint írtál. Csomóztam. Később felteszem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...