hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. január 29., péntek

Táskadísz

Megkértek egy táskadísz készítésére vagyis pontosabban a zippzár húzókája ment tönkre, de legalább volt egy kis fém ott, nem pusztán a húzózár. Ide lehet illeszteni bármit.


Minta: itt ott amott

Először makramén gondolkoztam, de gyerekes figurát - béka, katica stb. - nem akartam és elég hamar rájöttem, hogy nincs is türelmem hozzá. A videón gyorsan csinálták, követni nem tudtam és éreztem, hogy a lelkesedésem se elég hozzá. 

Így egyszerűbb dologra esett a választásom. Paracord zsinórból készítettem ezeket. Az alsó makramé, a többit nem is tudom minek nevezzem. Gyémánt csomó van mind a kettőn. A piros-fehér zsinórt pedig egyszerűen csak bújtatgatni kellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...