hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. január 1., péntek

Lavina

Nagy fába vágtam a fejszémet. Fogalmam se volt, hogy ekkora lesz. Persze ha előbb alaposan megnézem a leírást, rájöttem volna. Viszont ez esélytelen volt, mert egykor annyira megtetszett, hogy kérdés nem volt, hogy elkészítem.

Maratoni volt a készítés, főleg, hogy egy kéz, egy lábnál jó időre félbemaradt. A fonal jó választás volt, hófehér és van egy kis fénye is. Tettem bele nehezéket, műanyag töltet, aminek nem tudom mi a pontos neve. Régóta tárolom már, időszerű volt a bevetése. Ettől viszont a kis csecsemő méretű figurám olyan valós hatást kelt. Lehet hurcibálni bárhová, a karomon megfér, van súlya, ül az ölemben, épp csak enni nem kér.

Nagy kedvencemmé vált. A tavalyi év utolsó alkotásainak egyike.

Abszolút téli hangulatot áraszt magából. Bár az ölelésre elolvadna.

A hóembert szigorúan a leírás útmutatásai alapján készítettem. Kivéve a fejét, mert akkor már érzékeltem, hogy nem lesz elég a fonal, ezért pár sort megspóroltam, kb. 6-7-et. Így abszolút más arckifejezése van, kevésbé hosszúkás fejű, mint az eredeti. A sapkáját már lusta voltam kötni, ezért saját elképzelés alapján horgoltam. No igen, egyedül a lába nem nyerte el a tetszésemet és ráadásul a cipőjét is hasonló metodika alapján készítették eredetileg. Ezt átvariáltam, hogy ne legyen olyan bumszli kerek. Az alja kissé hosszúkás alakú és pont ezt akartam.

Tű: 3,5 mm

Minta: Snowman (Lorraine Pistorio)

Fonal: Kartopu Flora (fehér)

Himalaya Everyday (gyöngyszürke)

Zauberball Crazy Cotton

Fonalclub Coast DK (amber)

2 megjegyzés:

  1. Imádni való ez a hóember! Jó ránézni, mosolyt csal az ember arcára!Igazán nagyon ügyes vagy és sok oldalú.
    Örülök hogy mégiscsak itt vagy...
    Olvastam, hogy volt valami zaklatod... fogalmam sincs, nem tudom mikor tévedtem ide hozzád...Tudod mindig akad olyan , aki attól boldog, hogy a másikat letarolja, és igyekszik szóval bántalmazni ,...Jó ha beleköthet a másikba!
    Ezeken az embereken át kell lépni, még akkor is ha a lelkünkbe taposott bele..
    Boldog új évet kívánok, jó egészséget, jó pihenést... vigyázz magadra, és ha kedved van alkoss... és mutasd meg...

    VálaszTörlés
  2. A kéretlen hozzászóló mindig ugyanazt a megjegyzést tette. Egy link, amely szexuális tartalomra mutatott. Írt, töröltem. Néha pár óra, néha pár nap múlva. Igazából csak bosszantó volt. Végül feladta, hiszen nem volt értelme. A hóember azóta elköltözött... Kis sajnálatomra. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...