hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. január 7., csütörtök

Kicsi Rudolf

Mivel a karácsonyi csillogáson túl, az újéven innen akadt egy kis szabadidőm és nagyon megtetszett ez a kis rénszarvas (szarvas?, bambi?) belefogtam.

Mindig alábecsülöm az ilyesmit, de annak ellenére volt négy lába, egy törzs-feje (egyben), kétszer-két füle, kétszer-két szarva, egy pofája, egy orra és egy farka. A nyakörvét lespóroltam, mert a színvilágához illett egy a natúr kockás szalag.


Fonalához nem is találhattam volna jobbat, mint a stone washed. Ráadásul ezek nagyon szép, árnyalatban egymást követő natúr színek. Nem homogén színek, éppen ezért keltenek valósabb hatást. Mivel nem akartam nagyon sötétet, ezért a legvilágosabbat fogtam műbe. Aztán jött a becsapódás, nem lett elég. Venni nem akartam. Így lett a feje más színű, de tapestry. Akkor már játszottam a füle színével is. Ha ki kellene emelni egy részletet, az lenne az. Itt a több árnyalatnyi különbség miatt jól elkülönül, egyszersmind jól hangsúlyozzák egymást a színek. 

Nem akartam piros orrot, ilyen kis natúrnak szántam az egészet.

 

Fonal: Scheepjes Stone Washed Axinite, Boulder Opal, Brown Agate

Tű: 3,5 mm

Minta: Xmas Reindeer Amigurumi (Mandy Lam)

2 megjegyzés:

  1. Aranyos lett, terv az meg van nekem is... és hogy több színből van? attól még szebb.

    VálaszTörlés
  2. Először elkeseredtem, hogy nem elég a fonal. Egy pillanatra le is mondtam az egész horgolásról. Megmutattam egy barátnőmnek és voltaképpen az ő ötlete volt a több szín, én csak tovább fejlesztettem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...