hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. július 31., szerda

Horgolt táska

Ez egy igazán gyors, idegnyugtató és önbizalom növelő darab. A horgolás része nagyon gyorsan megvan. Már jó ideje tartogattam ezt a fonalat és alapot. Talán féltem is tőle kicsit, pedig már megvolt a minta, sőt az apróbb részleteket is kigondoltam (félig fém lánc, a többi horgolva). Igazából a "szája" nem volt meg fejben, az később alakult ki. Meg a varrást húztam-halasztottam egy kicsit.


Jó alapanyagokból jó eséllyel szépet lehet alkotni. Teljesen el voltam ájulva tőle, hogy milyen szépen alakul a minta. Ekkora méretnél és ilyen vastagságnál nem nehéz gyorsan haladni. Külön szép, hogy a fonal fonásánál fogva olyan hatása van, mint ha kis apró pöttyök lennének rajta, illetve van egy elegáns fénye. A minta fonott hatást kelt. 

Nem vagyok a nagy táskák híve. Nekem maximálisan elég, ha beleférnek az okmányaim, a pénztárcám, szatyor, kulcscsomó, telefon, toll, bérlet, zsebkendő, meg ami épp kell. A nagyobb méretű táskákból csoda dolgok tudnak előkerülni, ha nem rendszeresen selejtez az ember lánya.

Az oldalán kis fémből készült felirat; "Handmade"

Ez a méret kielégíti az igényeimet. Készítettem belülre rávarrt zsebet, zippzáros zsebet. Ezek elnyelik a telefont, a bérletet, csináltam karabinert a kulcscsomónak/szatyornak. A felső zippzárra egy egyedi megoldás született, mivel azelőtt - talán meggondolatlanul, talán nem, most se tudom - összevarrtam felül két oldalt, csökkentve ezzel a bőségén. Arra akkor nem gondoltam, hogy a zippzár varrás így hogy lesz. De annak ellenére - még ha nem is 100%-osan - megugrottam az akadályt. Ívesen belevarrtam a zippzárt az anyagba, ahelyett, hogy varrtam volna a végére egy kis anyagot, hogy a kocsi ne csússzon le. (Első ránézésre és volt, aki meg is jegyezte: "Húúú, szét fog nyílni a zippzár." és még én mielőtt megszólalhattam volna, volt aki közbeszólt: "Nem fog, belevarrta az anyagba.") A bélést pedig mindenestül felvarrtam a horgolás belső széléhez. (Ez még kíván megerősítést.) Az áthajtható pánt mágneskapoccsal záródik. (Ezt is legközelebb bélésfelvarrást előtt kell csinálni.) Direkt nem készítettem széles pántot, hogy ne takarja el a főrész mintáját.


Fonal: Pasakli Therapy
Tű: 6 mm és 7 mm
Minta: búzaszem és hátsó szembe öltött rövidpálca,
pánt: e videó alapján

Fotózáskor egészen megfeledkeztem a pántról. Az a furcsán kanyarodó valami az első két képen a pánt horgolással készült közepe. Alul fémlánc van és karabinerrel lehet felcsatolni a táskára.

A felül lévő anyag ebből az általam festett anyagból lett szabva. A bélés fő része turkálós.

Amit még szoktak kérdezni; nincs semmivel keményítve. A fonaltól és a hozzá mérten vékony tűtől van tartása.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper a táska jó a formája , fazonja.Mint Te is írtad, a bélésen van mit igazítani de ettől függetlenül a táska jól mutat,és hordható..Legyen sok örömöd benne'

    VálaszTörlés
  2. Kicsit zavar, hogy nem tudtam színhelyes képet készíteni. Sokkal élettelibb a színe és van egy elegáns fénye is.
    Igen, hordható... :) Hordom, viselem is és büszke vagyok rá!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...