hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. július 13., szombat

Happy Birthday!

A cél egy születésnapi ajándék elkészítése és a pólófonalak felhasználása. Ez utóbbi úgy, hogy a színek harmóniában legyenek nem is olyan könnyű. Főleg, ha juszt se tervezek több vásárlást.


Eredetileg ez olyan szőnyeg lett volna, mint a múltkori, de először a színekkel gyűlt meg a bajom (pláne, hogy még van egy tartóka, amit meg akarok valósítani és az arra vásárolt fonalat lehetőleg nem akarom másra használni), azután mikor már a színek megvoltak, nem volt elég a kagylómintára. Jó legyen, egyráhajtásos pálca. Már körbe értem volna, amikor elfogyott a fonal. Mindössze hat pálca és három láncszem választott el. Lebontottam. Mély sóhaj. Legyen félpálca. Így lett meg ez a végeredmény.


Mire elvarrogattam a hátulján a szálakat, ki is hevertem a sok variálást. Megbékéltem. Főleg azért mert ez a színátmenetes kékes szürke és a sötét bordó nagyon jól állnak egymásnak. Illetve mindenféle hullám nélkül, ez az egyenes szél letisztult, egyszerű, de mégis mutatós.


Fonal: Welcome Yarn (fekete virágos)
Bobbiny (szilva)
Panka pólófonala (púder, sötét szürke)
Pólófonalazz (kékes szürke, bordó)
Tű: 10 mm

Uppsz! Elfelejtettem lemérni. Már szépen felgurítottam és hozzá illő szalagot is találtam. Kb. akkora, mint az anyák napjára készült. Az 48*66 cm volt.

Ha már műanyagmentes július; nekem egyébként is bejön az egyszerű csomagolás. Így nincs műanyag szemét a kukában két perc múlva, de nincs jobb napokat látott, összegyűrt, az ünnepben szintén csak tiszavirág életű drága papír. Egyszerű, de nagyszerű a szalag. Eltehető későbbi időkre, hogy majd később újra bevetésre kerüljön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...