hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. július 23., kedd

Cukorkatartó

Bár megizmosítanak ezek a zsinórfonalak, sikerélménnyel gazdagítanak és valami boldogságféle száll meg pár órára, fél napra, kis elégedettség, hogy képes vagyok rá.


Ez maradék fonalból készült. A "fő mű" még kidolgozás alatt. Nem ennek indult, hanem békának. (Egyszer láttam egy lógó nyelvű békát. A tetején a két szeme, az alsóból lógott ki egy tekintélyes méretű nyelv.) Ahhoz azonban nem volt elég a fonal.


Talán az első olyan munkám amivel maradéktalanul elégedett vagyok a "tároló" kategóriában. Itt még nekem is nehéz megtalálni a csatlakozást, szép kívül-belül. A tetején belül még kis peremet is készítettem. Az eldolgozáshoz tűt, cérnát, öngyújtót használtam. Mivel műszálas, ezért lehet olvasztani, de csak óvatosan.

Szép a fonal színe. (Olyan "én színem".) Elegánssá teszi a fénye. Most a kedvenc munkám. Pont a fénye miatt nem ment a fotózás. Talán az első kép adja vissza a valódi színét. Már nem tudom, mi volt a fantázianeve a fonalnak, de én világos kekinek mondanám vagy olívazöldnek.


Fonal: Pasakli Therapy
Fonalszükséglet: fél guriga
Tű: 6 mm
Méret: 13 cm átmérőjű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...