hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. november 18., vasárnap

Nem kell mindig kaviár sál

Egy ruházati boltban lévő látogatásomkor megcsodáltam a zsenília felsőket. Épp akkor - jó egy hónapja - beállt a hideg idő és rögtön, de azonnal kellett valami, ezért a választásom a zsenília fonalra esett. Gondoltam, majd készítek belőle hosszú rizsmintával egy sálat. Kötéspróba után úgy ítéltem meg, hogy nem éri meg az energiabefektetés, elveszik a fonalban a minta. Így lett sima az egyik oldalán, fordított a másikon. Rém unalmas. A fonal vastagsága, a "minta" egyszerűsége azt indokolta volna, hogy gyorsan elkészüljön, de mindig jött valami más.


Fonal: YarnArt Dolce
Anyagszükséglet: 1 és 1/3 gombolyag
Tű: 4,5 mm


Szomorú, de a fonallal se vagyok elégedett. Régről rémlik, hogy volt ez divatban, meg akkor is rácsodálkoztunk, hogy egy vékony fehér szálra van rádolgozva a fonal. Azt nem gondoltam volna, hogy a technika ezt nem oldotta meg. Legalább annyit, hogy ugyanolyan színű legyen minden része. Lehet, hogy nem nagy találmány, de eldolgozásoknál rájöttem, hogy "meg kell nyúzni a fonalat", a fehér szálat csomózni és ezután elrejteni a rengetegben.

Ui.: Végül a szalag végeit cikk-cakk ollóval V-alakban vágtam le. Dob a "csomagoláson" egy kicsit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...