hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. július 3., kedd

Virágdíszek

Az alapötlet a Praktika magazin áprilisi számában volt. (Én még sose vettem, de kaptam akkor ajándékba. Nagy' ritkán kerül sor ilyesmire. Most megakartam belőle valamit csinálni, legyen már értelme, hogy ilyesmit kapok.) Ott virágjelölőket csináltak, de én nem látom annak létjogosultságát, hiszen mindenki tudja, hogy milyen a "nárcisz".

Inkább díszeket készítettem ugyanezzel a technikával. A levegőre száradó gyurmám szavatossága már szerintem régen lejárt, időszerű volt felhasználni. (Még mindig maradt belőle.) Süti szaggató, száradás kb. egy nap, festés, lakk. A Kikben vettem fanyársat. (50 db 290 Ft, a maradék eredeti rendeltetésére használható.) Hosszabb is, masszívabb anyagból van, farigcsálni se kell, mint a spatulát, mert eleve hegyes és még a végén is van egy lapos rész, ahova a figurát fel lehet ragasztani.



Nem sikerültek valami hű, de feltűnőre. Igaz, a béka zöld, a sündisznó barna, még akkor is, ha a fejem tetejére állok...

A selyemfényű lakk sokat segített rajtuk. Szerintem a legjobb lakktípus. Se fényes nem lesz tőle, se olyan se, mint amit nem kezeltek le. Olyan természetes.

Az én személyes kedvencem az a csiga, amelyiknek csináltam térbeli csigaházat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...