hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. július 1., vasárnap

Hideg nyalat avagy jeges finomságok

Bár nem tartozik a blog profiljába a konyhai ügyeskedés, de ennek nem tudtam ellenállni. Tele a hűtő ilyen finomságokkal. A jégkrém forma árát sokalltam, hiszen csak idényben használnám. (A Kikben 500 Ft három darab.) Kis műanyag pohárba pakoltam a szeder pépet melyet édesítettem és kevertem bele görög joghurtot is. Aztán jött a görög joghurtos réteg, ebbe gyümölcsöket nyomkodtam. Azt gondoltam, hogy a fapálcika nem fog ilyen szépen megállni benne, de nem volt gond vele. A fagyása után meleg folyóvíz alá tartottam és ki is jött a formából.


Zabpelyhes kekszet kevés vajjal összedolgoztam, tejszínréteg jött rá és gyümölcsök; sárgadinnye, fekete szeder, ribizli, josta.


Tényleg van benne minden földi jó, finomság. :) Nincs benne térfogatnövelő, lassabban olvad, mint a normál jégkrém, de a pálcikás a görög joghurttól igazán finom és a fanyarsága üdítő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...