hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. szeptember 11., vasárnap

Megszületett a tökéletes

Kemény küzdelmek árán azt hiszem - de még nem akarom elkiabálni - ráéreztem a technikára. Az első próbálkozás után, mivel tökéletesre törekedtem, lecsiszoltam a feliratot. (Kemény munka volt. Volt egy olyan pont, amikor még csak belekapott a csiszolópapír és tényleg avitt hatású lett a legnagyobb betűvel írt szó, hogy nagyon-nagyon tetszett.) Második nekifutásra még kevesebb irat maradt a táblán. Csúnyán, egy sávban hiányzott. :(

Aztán miután elszontyolodtam sikerült. A hiba valószínűleg az volt, hogy kevés volt a ragasztó. (A légbuborékok kipréselése szerintem rendben volt.) Miután szivacsfestékeztem, megfestettem a hátulját, lakkoztam, elkészült és kitettem, időnként odavetettem a pillantásomat, gyönyörködtem benne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...