hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. szeptember 15., csütörtök

Antik vasaló felújítása

Van egy szuper kis fórum, amelyen a transzferálással kapcsolatos tapasztalataikat osztják meg a hozzáértők. Van ott minden; kis sámli, kenyértartó, konzervdoboz, párna, szatyor, tejeskanna. 

Egyszer volt egy szenes vasaló is, alapvetően rózsás színben. Felcsillant a szemem, hiszen én már láttam ez a formát! A szüleimnek van ilyen! Kérdeztem is tőlük, hogy megvan-e még, amelyre bizonytalan válasz érkezett. Amikor előkerült és vázoltam az elképzelésemet, hirtelen azt láttam hogy anyu lemeredt. Ott csüngött a levegőben, hogy "Ne fesd át! Az eredeti valójában az igazi!" Pedig még csak azt se ejtettem ki, hogy "rózsaszín". Aztán szerintem gyorsan átgondolta, hogy úgy se kezdtek vele semmit és szabad utat engedett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...