hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. április 25., hétfő

Pettyes nyereghuzat

Nagyon régóta várat magára ez a bejegyzés. Még télen készítettem ezt a nyereghuzatot.

Amikor az előző üléshuzattal megtettem az első kört a városban, a téli szürkeséghez túl harsánynak éreztem, ami persze nem baj, mert ettől egyedi, viszont bementem a turiba és találtam egy olyan kabátkát, amelybe már első körben "beleláttam" a nyereghuzatot. Végül csak visszafelé vettem meg, mert nem hagyott nyugton.

Az első után hipp-hopp készen lett. A sablon adott volt, díszítéssel se ment az idő, nem is próbáltam rá az ülésre olyan sokszor. Kapott két vékony réteg flízt, amelytől olyan finom puha, hogy luxusérzetű a rajta ülés. Szorosabbra vettem ezúttal a gumit.


Ma nagyon jó szolgálatot tett az ülésvédő. Annak ellenére, hogy már túl vagyunk a tavasz felén nagyon hideg volt. Viszont gyönyörű zöld minden, az esőcseppek megültek a fűszálakon, friss volt a levegő és hazafelé még az örvös galambokat is megcsodálhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...