hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. április 6., szerda

Ajándék tolltartó

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kolléganő. Akinek mindig minden megtetszett, ácsingózott, kért, én pedig ígértem. Ígértem, mert láttam rajta, hogy megbecsülné és többnyire olyan dolgokra - horgolásra, varrásra - bökött rá, amelyeket el tudtam volna készíteni. Aztán valahogy nem lett belőlük semmi. Más elfoglaltság, lustaság és az utóbbi pár hónapban kóros időhiány miatt. 

Aztán ez a kedves, segítőkész kollegina bejelentette, hogy talált egy stabilabb munkahelyet és én úgy éreztem, hogy a sok ígéretből nem maradhat minden megvalósítatlan és megkérdeztem, hogy mit szeretne. Ő megjelölt egy új dolgot (ami eddig még nem hangzott el), egy tolltartót. Ő választott hozzá anyagot és formát.

Mert megérdemli...





Szeretek ránézni. Van mit beépíteni, csiszolni a következő alkotásba. Merevítésnek a már sokak által favorizált törlőkendőt használtam. Ezúttal steppeltem, ferdepántoztam, árokban varrtam és húzózárt varrtam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Az anyag mintája is nagyon tetszik! :)
    Biztosan örült a kolléganőd neki!

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy! Igen örült neki! ♥
    Elkíséri az új (immáron első "igazi" - végre nem közfoglalkoztatotti) munkahelyére.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...