hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012. november 20., kedd

Szitakötő karperec

Nagyon mutatósak, szemet gyönyörködtetőek ezek a kabosonok. Láttam már másnál is ilyen szitakötős, befoglalásra, gyöngyhímzésre váró darabot. Egyedi karkötőt akartam. Azt, hogy színes legyen, de ne harsány. Visszaköszönjenek benne a kaboson színei, de semmiképpen se "vágja agyon" azt. Fiatalos legyen. Mindenáron akartam beletenni drappot, zöldet, pirosat. 

Több színt próbálgattam együtt, de vagy harsány volt vagy nagyon visszafogott, komor. (Talán még soha nem tapasztaltam ennyire, hogy mennyire számít az, hogy milyen gyöngyöket társítunk egymáshoz, mennyire másképp fest az összkép.) 

Végül bézs bőralap mellé - amely adott volt - narancssárga delicát, ivory színű kásagyöngyöt és a karkötő széléhez gyöngyház fényű zöld kásagyöngyöt választottam. Szokatlan tőlem a narancssárga, de egy új szín. Csak beszereztem ez a delicát is valamikor, valamiért. :)



2 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörű ez a karkötő, minden vágyam ez volt! Tesómtól megkaptam karácsonyra! Köszönöm szépen, hogy elkészítetted, nagy volt az öröm!

    VálaszTörlés
  2. Őszintén nagyon örülök! (Mindig jó a visszajelzés!) Viseld egészséggel és boldog új esztendőt kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...