hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012. november 3., szombat

A harmadik koszorú

Ezt már másnap készítettem. Határozottabb elképzelésekkel, mint az előzőt. Bátrabban játszottam a színekkel és a formákkal.

Voltaképpen egy egyveleg lett szalaggal, akácfa termésével, makkal, tobozzal, virággal. Ami nem szokványos az a zöldessárga félkör alakú, magokat tartalmazó termés. Vadnarancs felszeletelve, szárítva.


Mennyibe kerül egy ilyen koszorú? Ami ingyen volt azok a környékben összegyűjthető termések: vadnarancs, makk, akácfa-, majomkenyérfa termés, toboz, tuja. Ami kikerült itthonról: piros csipkebogyó utánzat, szalagok. (A csipkebogyó az egyetlen mű a koszorúkon. Ritka hogy én valami ilyesmit megvegyek, de nagyon élethű. A narancs színű szalagból pont csak ennyi maradék volt.) Persze ezekért is pénzt adtam valamikor. Amit vásároltam: koszorúalap, szalmarózsa, narancs színű szúrós termés. Szumma-szummárum nem tudom pontosan meghatározni, hogy mennyibe volt egy koszorú, de kb. három került egy bolti árába (és ezen némi előrelátással - ami most nekem nem volt - lehet csökkenteni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...