hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2012. november 1., csütörtök

Az első koszorúm

Bár adventi koszorúkat már régóta készítek, de "rendes" koszorúkat még nem csináltam. Először még eszembe se jutott, utána pedig azt gondoltam, hogy ezeknek, a temetőbe szánt koszorúknak nagyon szépeknek kell lenniük.

Az utolsó két évben mindig felmerült, hogy "na majd jövőre, mi készítjük", de ezidáig nem került rá sor. Nem mint ha változott volna a vélekedésem az ügyben, de most nagy kedvet éreztem az elkészítésükre. Hozzátéve azt: "Legfeljebb, ha nem sikerül, akkor majd veszünk!"

Már jó pár napja folyt a tervezgetés, gyűjtögetés, mire leültem az elsőt megcsinálni. Először kissé tehetetlen voltam, de mikor elengedtem az eredeti elképzelést - ami végül a valóságban nem tetszett - automatikusan ragasztgattam fel a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...