hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. október 2., vasárnap

Tuniszi tök

Eredetileg nem akartam tököt készíteni. Viszont volt egy egyszerű, mutatós minta pólófonalból. Nekem viszont vastagabb pólófonalam volt, amiből nem rusztikus hatást sikerült elérnem, hanem csúnyát. Aztán készítettem - az előző posztban látható - tököt, másfajta mintával, pólófonalból. Közben persze nézegettem a netet és találtam ezt a finomabb, aprólékosabb variácót és ki kellett próbálnom:

Eddig nem volt sok dolgom a tuniszi horgolással. A tűm kész csőd; érdes, áttetsző, a műanyag cső rajta makacsol hajlik ide-oda. Annak ellenére sikerült egy egyenletes küllemű négyzetet gyártanom, amiből tök lett.


Fonal: Scheepjes Stone Washed (Boulder Opal) 70 méter

A szárának kb. 4 méter

Tű: 4 mm

Minta: Innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...