hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. október 31., hétfő

Ékszertartó

Ezt a kis fenyőfás alapot ajándékba kaptam megrendelés mellé. Először a kicsinysége miatt csak tologattam és nem tudtam hasznosítani. Igazából köréhorgolva leginkább egy fenyőfa középpontú sík dísznek lett volna a leghasznosabb. 

Viszont gondoltam egy merészet és belőle is dobozka lett. A tetejének szélessége adott volt, viszont ehhez nehéz volt hozzáigazítani az alját, mert egy körrel több sok lett volna, eggyel kevesebb viszont lehetetlenül kicsi dobozkát adott volna. Picit csaltam az egyik szaporításnál és a záró sort is igyekeztem jó szorosra horgolni. Így kb. egy gyűrűátadó dobozka méret lett.


Tű: 4 mm

Fonal: Bobbiny Junior Cord

Anyagszükséglet: 25 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...