hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. július 23., szombat

Virágtartó

Újabban mindenki makramé ajándékot kap. Olyan dolgokat meg lehet vele valósítani, amit mással nem és ráadásul a tárház se szerény. A legtöbbhöz használt fonal tapintása, szerkezete is nagyon tetszik. Ehhez még régebben vásárolt durva felületű fonalat használtam.

A felső része egyszerű és szerintem mutatós. Egy fénykép alapján dolgoztam, amely ennél jóval hosszabbra készítette a tetejét. Voltaképpen abban semmi izgalom nem volt. Az alja feladta a leckét, mivel úgy az igazán szép, ha követi a felső rész logikáját, arra mennek a szálak, ahová egyébként is mennének, ha a minta folytatódna. Na ehhez kellett logikázni, mi mihez tartozik, merre nézzen. Amikor ez tisztázódott, mennyire legyen lent, hogy beférjen a virág és ne a virág tartsa ki a szálakat.

Nekem ez újdonság erejével hatott, mivel soha nem csináltam még, illetve mivel a szálak csak lógnak - ha nincs benne semmi, nincs tartása - nehéz felmérni, hogy mennyire jó. 

Azért a fonal súlyához képest egy virág földestül, mindenestül jelentős súlyt képvisel. A rekkenő hőségre tekintettel (senki se rohangáljon vele) az ünnepeltnek a jövő heti névnap előtt még ma átadásra került, mert erre járt. :) Csak egy gyors fotó készült róla, rossz fényviszonyok között.

Fonal: Bobbiny rope 3 mm

Fonalszükséglet: 28 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...