hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. június 9., vasárnap

Szemjelölő házilag

Hogy mitől döglik a légy. Szerintem a kézimunkázók imádják a jó eszközöket; a kézre álló, kényelmes fogású tűket, a szép kivitelezésű ollókat, horgolótű fogantyúkat. Én a szép, általában külföldi oldalon fellelhető, ékszer hatású sorjelölőkre figyeltem fel.

A sorok jelölésére bármi alkalmas, gémkapocs, biztosítótű, de a gyártók elkényeztetik az amúgy is szépre fogékonyakat színes, műanyag jelölőkkel. Külföldi fényképeken azonban láttam szebbnél-szebb gyöngyökkel gazdagított darabokat. Mivel volt némi gyöngykészletem még, ezért jött a sugallat, hogy könnyedén tudnék én is készíteni ilyen kis cukiságokat.

Elsősorban a kinyitható darabokat részesítem előnyben. Nehogy aztán szépen beledolgozzam a munkámba. Horgolásra szinte meg csak ez alkalmas. Mivel barátnőmnek készítettem elsőként és ő elsősorban horgol, ezért neki ilyeneket készítettem kapocsra, fülbevalóalapra.


Igyekeztem a rózsaszínűeket előnyben részesíteni, meg pár csillogót beletenni, de az én személyes kedvencem - ami neki voltaképpen neki nem a színe - az a narancsos-burgundi leveles lett. A levélnek van egy kis irizáló színe, ami kedvessé teszi számomra.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók, csinos darabok...én táskára fityegőnek is el tudnám képzelni..

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nekem az eszembe se jutott. Igaz nem is jutottam el odáig, hogy magamnak is készítsek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...