hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. június 28., péntek

Levélmintás felső

Hirtelen elhatározásból fogtam hozzá amikor megtekintettem facen Szabó Szilvia hasonló felsőjét. Ő lejjebb tette a csipkesort a dekoltázsra, én feljebb. A szemszámokat, szaporításokat, tehát a kötés "gerincét" a Cascata felső adta. A csoportban sokan panaszkodtak arra, hogy túl nagy lett a nyakkivágás. Az enyém nem, de hiába voltam tőle elájulva, hogy mennyire egyenletesek magamhoz képest a szemeim és milyen jó ez a rövidített soros nyakkivágás megoldás, egy idő után rádöbbentem, hogy iszonyatosan pördül a nyaka.


A legkisebb szemszámmal indítottam és M-es méretig kellett szaporítanom, mert így futotta az ujjára és a törzsére is. Persze egy idő után azt is nyugtáztam, hogy egy fordított sor nem elég arra, hogy ne pördüljön a nyaka és az ujja. Így a törzsének megbízható unalmas sorai és nulla minta tévesztése után visszatértem a kritikus helyekre. A nyakánál felszedtem a szemeket és kötöttem még négy sort, az ujjánál pedig rövidpálcasorral orvosoltam a dolgot. Mind a két esetben kihagytam szemeket, amolyan nem görcsölve, lazán ráérzésre, számolás nélkül. Szerintem jó lett!

Simák és lusta
Érdekes, hogy mind a mustár felsőnél, mind ennél végül jobban tetszenek azok a részek, amelyek csak finoman mintázottak, nem bonyolítottak és ezáltal nem is bonyolult az elkészítésük. 

Akárki akármit mond szerintem ezek a horgolt, kötött felsők bármennyire is szeretnénk őket hordani a hűvösebb nyári napokra alkalmasak. (Negyven fokban még ha nem is lenne rajtunk semmi az is sok lenne.)

Oldalának csipkéje

A felső 60% bambusz és 40% pamut fonalból készült. Mind a kettő elég "testes" nehéz hozzávaló, viszont jó viselet és jó tulajdonságokkal bír.

Oldala rajtam

Amit viszont a fonal rovására írok, hogy volt benne egy olyan gombolyag, amelynek egyenetlen volt a színe. Halvány kis csíkok vannak a mellrésznél. Nem feltűnő, nem zavaró, csak azért egy kicsit hümmögésre és ajakbiggyesztésre ad okot. Először kötés közben és csak akkor tűnt fel, amikor fény felé tartottam és a "sötét oldalt" néztem, azután már "éles szemmel", mosás után is.


Ötlet és útmutatás: Szabó Szilvia
Fonal: Himalaya Deluxe Bamboo
Tű: 3 mm
Anyagszükséglet: 28 dkg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...