hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. december 12., szerda

Búcsú 2018-tól

Talán ideje korán születik meg ez a bejegyzés, de már maximum csak kísérletezni szeretnék ezzel-azzal idén. Ez az év tartogatott igazi meglepetést, nem is bánom, hogy vége van. Mindjárt az év elején volt egy bejegyzésem, melyben nem indokoltam, hogy mi oka van a blog szünetelésének. (Végül nem is olyan sokat szünetelt.) Talán van akikben okozott kérdőjelet. Agydaganatom volt. Bízom benne, hogy a szerencsésen megúsztam kategóriába tartozok. Megműtöttek, a daganat szerencsére jóindulatú volt. A korábbi panaszaim zöme elmúlt. 

Hogyan kapcsolódik ez egy kézimunka bloghoz? Lelkileg nagyon nehéz a talpra állás. (Meglepő, de a fizikai dolgokból hamarabb kijöttem.) Hogy miért nem vettem észre hamarabb? Miből kellene észrevennem, ha megint baj lenne? Mikben kellene változtatnom? Ezek napi szinten előforduló kérdések. Több hónapot eltöltöttem otthon mire a műtétem sorra került. Annak ellenére, hogy sokkal fáradtabb voltam, mint azelőtt egy idő után felismertem, hogy valamit csinálnom kell. Akkor belekezdtem egy takaróba, amit még a mai napig nem fejeztem be. Eddigi legnagyobb projektem lesz. A tavasszal szándékomban áll folytatni. Mivel megállapították, hogy a jobb oldalam gyengébb volt műtét előtt, no meg mert "megérdemlem" égisze alatt elkezdtem a fonalhörcsögölést, melynek következtében olyan fonalakkal találkoztam, amikkel azelőtt soha. Imádtam idén a kötést-horgolást és töprengéseim alatt is ezt csináltam, kényszercselekedet is volt, azt hiszem, sokat segített lelkileg.

A fentiek miatt nem sok bejegyzés született idén. Próbáltam a karácsonyt is minél stresszmentesebben, egyszerűbben is megoldani. (Így több idő jutott a jó kis projektjeimre.) 

Az általatok leggyakrabban megnézett bejegyzések:


Az én kedvenceim:


Azt veszem észre, hogy évről-évre a praktikum irányába kezdtem el menni. Ami idén praktikus kis darabnak bizonyult:



Mindenkinek szeretetteljes évet kívánok erőben, egészségben!

2 megjegyzés:

  1. Jó egészséget kívánok és sok kézimunkát...Mint tudjuk, a kézimunkának gyógyító ereje van...Sok pihenéssel megtúzdelve...A követkő év legyen jobb és szebb,beregségek nélkül...Békés ünnepeket kívánok, és köszönöm hogy megtisztelsz a látogatásoddal!

    VálaszTörlés
  2. Szívből kívánok én is egészséget és szép 2019-es évet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...