hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. december 2., vasárnap

Birsalmasajt szaloncukor

Készítettünk birsalmasajtot. Sokat. Gondoltam, egy részéből készüljön szaloncukor. Azt hittem, hogy valami újat találtam ki, de csak a spanyolviaszt. Beütöttem a netes keresőbe és szembesültem vele, hogy rajtam kívül többen is kipróbálták már. Igen kézenfekvő. Nálam lett natúr változat, csoki nélküli, csupán formára vágott és lett étcsokis. Lelkileg felkészültem, hogy nem lesz szép a bevonat, nem köt meg, foltos, vastag lesz stb., de koránt sem olyan nagy ördöngösség, mint amennyire az ember gondolná.

Csomagolásként sütőpapírt, valami vékony színes papírt (ennek a címkéje már nem volt meg) használtam és alufóliát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...