hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2018. szeptember 2., vasárnap

Sárkány bébi

Nem éppen az én stílusom. Jó idő kellett míg megbarátkoztunk. Kerek szülinapra készült egy nagy gyereknek.

Minta: Praktika Amigurumi
Fonal: Vlnap Merino
Anyagszükséglet: fél gombolyag
Tű: 3,5 mm

A minta nem éppen gyerekbarát. Több helyen kell itt-ott ragasztani. Nagyobb időráfordítással ki lehet ezeket "védeni". Pl. a filc helyett horgolni vagy hímezni és varrni. Én középutas megoldást választottam. A hasán lévőt ragasztottam, a fülét hímeztem és - mivel annak ez a hátoldalán látszik hozzáragasztottam egy másik filclapot, majd az egészet felvarrtam. Eredetileg a fülénél textilragasztó segítségével kellett volna fonaldarabokat ragasztani, de eddig még nem is hallottam a textilragasztó létezéséről (kivéve annak kimosható stift változatáról), illetve amely ragasztóval próbálkoztam azután a fonal egy mozdulattal lehúzható volt.

Azóta a hasán lévő alsó szálon igazítottam. Eredetileg direkt csináltam játékosan csáléra (a fülein is ezért van nem csak egyenes hímezve), de ez zavart. Hátul egy pirinyó farok tartja. Nem sok bizalmam volt hozzá, hogy az a pár soros kis farkinca meg fogja tartani ezt  a hatalmas fejet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...