hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. július 28., péntek

Szabad gépi tűzés

Gyakorolom a szabad gépi tűzést. Először darabosan ment, aztán sűrű hurkokat tudtam csak egymás utánban. Nézegettem vajon más milyen motívumokat rajzol. Át kellett szoktatnom magam a hullámokra. Majd azt vettem észre, hogy szépek-szépek, de nem tudtam agyilag lekövetni olyan gyorsan nyomtam a pedált és mozgattam az anyagot (ami ugyan össze volt hangolva, de nem volt komfortos). Néztem videókat, valamennyin lassabb volt a tempó. Ki gondolta volna, hogy az anyag és a cérna választás is buktató lehet. Készítettem egy kb. A4-e méretű barna alapú kacskaringós-hurkos mintát narancsos barna cérnával. Alig látszik valami.


Előzmények: Évekkel ezelőtt vettem egy talpat hozzá, aminek láttán meg is ijedtem és elcsomagoltam, mondván nem akarom tönkretenni a gépet. Aztán csak annyira birizgálta a fantáziámat, hogy villámgyorsan felszereltem. Nem is gondoltam volna, hogy jó a géphez.

Az tuti, hogy takarót nem készítenék, de nagyon tetszenek Hajnal Kriszti neszesszerei, szemüvegtokjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...